מקומות פתוחים מעמידים אתגר בפני המבקשים לחמם אותם: מצד אחד, קל יותר לחמם אותם מאשר מקומות סגורים, מצד שני- קשה יותר. מקומות פתוחים כמו גני אירועים ומוסכים, מחייבים מציאת מענה ייעודי יעיל לעובדים ולשוהים בהם. באופן טבעי מתבקש אמצעי קל וניתן לניוד, כגון תנורים או פטריות חימום. כך ניתן לחמם מקטעים שונים בתוך מתחם גדול ולאפשר למי שעבורם מיועד אמצעי החימום להתחמם בו באופן מיטבי, כאשר החום ממוקד באזור הייעודי.

מומלץ לחשוב על פתרונות החימום עוד בשלב התכנון, על מנת לחסוך סכומי כסף רבים. כך למשל בעת בניית אולמות ספורט, גני אירועים, מפעלים וכדומה, ניתן יהיה לתכנן מראש את מיקומי עמודי החימום ולהכין תשתית תואמת. כך תוכלו להימנע בהמשך מחוסר אסטתיות (משיכת כבל מאריך למשל) או לחילופין להוציא בהמשך כספים על הוספת נקודות חשמל.

חימום מרחבים גדולים

פתרונות חימום נדרשים גם באולמות ייצור, במחסנים, בסככות, בכנסים ובירידים שונים, שבהם יכולים המארגנים לשכור שירותי חימם ייעודיים ולא להיכנס להשקעה כספית כבדה הכרוכה בקנייתם.

אמצעי חימום למקומות פתוחים בחלקם הם אמצעים שנדרשים על ידי בעלים של מסעדות ובתי קפה, במתחם שנוצר על ידי סגירת חורף; הסגירה אינה מלאה. השוהים במקום יכולים ליהנות מהאור ומהאוויר, מהנוף וגם מהחימום, כמובן, המאפשר להם ליהנות משני העולמות- מהחום שבפנים ומהיופי שבחוץ.

במקומות שונים מחליפים כיום תנורי אינפרה אדום הקטנים והמעוצבים את הפטריות הגדולות, הכבדות והמסורבלות. ניתן לתלות תנור ואף שניים על זרוע מפרקית גמישה ולכוון את מקור האור לכל כיוון מבוקש. כך יכולים אנשים השוהים במקומות שונים במתחם ליהנות מהחימום.

עלות מול תועלת

פתרונות החימום נותנים מענה סביר, אף כי ודאי לא מושלם. במונחי עלות- תועלת כדאית קנייתם עבור עסקים שונים, אשר אמצעי החימום מאפשר להם להנגיש מקומות נוספים שבהעדר חימום מן הסתם לא היה ניתן לנצלם.

אם אתם רוצים לבצע רכישה מושכלת של אמצעי חימום המיועדים לשטחים פתוחים רצוי ומומלץ להתייעץ עם יועצי אנרגיה, כדי שתקבלו את התמורה המרבית והמיטבית עבור כספכם וכמובן – תתענו מענה נדרש ללקוחות שלכם.

חימום שטח פתוח אינו בבחינת מותרות. הוא צורך. אם, לדוגמה, חברת בנייה עוסקת ביום מכירות ורוצה לספק ללקוחותיה הפוטנציאליים את התנאים הטובים ביותר שהם ראויים להם (זה אינטרס ברור של החברה), כאשר המפגש מתקיים במקום פתוח שהוסב, באמצעים שונים, לרבות אמצעי חימום, למתחם שבו מתבצע תהליך ההתוודעות אל המוצע ובו אמור להתחיל להתקיים המשא ומתן, ברור שככל שלשוהים במקום נעים יותר, כך, בהתאמה, יגבר הסיכוי כי הם יאריכו את שהיית בו, מה שיגביר את הסיכוי לעניין ומן הסתם לשכנע אותם.

חימום מתחם העבודה – במפעל, במוסך, בגן האירועים – יהפוך את המקום לנעים יותר עבור העובדים בו ועבור צרכני השירות המוצע בו.

השוק מציע כיום מגוון אמצעי חימום בכלל ולמקומות פתוחים בפרט. בהינתן שרכישת אמצעים אלה מהווים חלק בלתי נפרד מהפיכת המקום למקום נעים ואטרקטיבי עבור לקוחות ומקום עבודה חם עבור העובדים בו.