פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 077-4447620
משלוחים מהירים עד 3 ימי עסקים
ספק משהב״ט 83526522
077-4447620

נשמח לעזור - ניתן להשאיר פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

צריך עזרה? ייעוץ? כתוב אלינו ונחזור אליך

שם
טלפון

1. כללי
1.1
ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של פג-חום מערכות אוורור וחימום בע"מ ("האתר", "פג-חום", בהתאמה). באתר תוכלו לקבל מידע פרסומי אודות מוצרים ושירותים מבית פג-חום. כמו כן, באתר מופעלת זירת המכירות המציעה ללקוחות מגוון רחב של מוצרים בתחום פתרונות אוורור וחימום.
1.2
הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. גלישה באתר, רכישת מוצרים או שירותים המוצעים בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. ובמקרה של תאגיד - הנך מאשר כי הנך הגורם המוסמך להסכים בשם התאגיד. לכן, אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו, כולם או חלקם, אינך רשאי לעשות שימוש באתר לכל מטרה שהיא
1.3
אנא קרא התקנון בקפידה, הואיל ופג-חום תהיה רשאית לקבל כל הצעת רכישה אשר ביצעתם באתר ובמקרה כזה יחולו על הצדדים תנאי תקנון זה.
1.4
האתר מהווה מידע פרסומי בלבד ואינו מהווה הצעה או קיבול. בחירת מוצר על ידכם מהווה הצעה לפג-חום לרכישת המוצר ופג-חום תהיה רשאית, אך לא חייבת לקבל ההצעה.
1.5
השירות באתר ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי פג-חום או מי מטעמה בגין תכונות המוצר ו/או השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.
1.6
פג-חום לא תהיה אחראית על התקנה שהתבצעה על ידי הלקוח ועל תוצאותיה. פג-חום לא תישא בכל אחריות או חבות מקום שאחריות זו לא קיימת בהתאם להוראות תקנון זה ו/או הדין.
1.7
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
1.8
כל פטור מאחריות בתקנון זה מתייחס לא רק לפג-חום אלא גם לבעלי מניותיה, בעלי תפקידים בה וכל אדם הפועל מטעמה.
1.9
אין להפר את זכויות הקניין הרוחני של פג-חום ואין להפר זכויות קניין רוחני או כל זכות אחרת של צד שלישי.
1.10
לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של פג-חום בדוא"ל info@mrgan.co.il, בטלפון 03-7305712 או בפקס 03-7305711 ("מחלקת השירות של פג-חום").
2.
הזמנת מוצרים
2.1
לאחר שתבחר את המוצר ותכניס את פרטי כרטיס האשראי שלך תקבל הודעה כי הצעתך התקבלה על ידי פג-חום. הודעה זו אינה מחייבת את פג-חום ואינה מהווה קיבול של הצעתך והוא רק מהווה אישור טכני על כך שהצעתך נקלטה במערכת.
2.2
באתר מוצעים למכירה מגוון רחב של מוצרים המשווקים על ידי פג-חום. יודגש, כי המכירה באתר מותנית בקיום המוצר במלאי. אף על פי שפג-חום עושה ככל יכולתה להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יהיו במלאי, הרי שבמקרים מסוימים יכול ומוצר מסוים או מוצרים מסוימים אזלו ופג-חום תאלץ להזמינם, אם ניתן. פג-חום לא תהיה אחראית במקרה בו אין המוצר במלאי או במקרה בו גם לא ניתן להזמינו מסיבות כלשהן. במקרה זה תהיה רשאית פג-חום לפנות אליך ולהציע לרכוש מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעת פג-חום, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם תחליט לסרב להצעת פג-חום למוצר חליפי, תבוטל הזמנתך.
2.3
ניתן להתרשם ממוצרים המשווקים באתר באמצעות ביקור בבית העסק בכתובת www.mrgan.co.il ובתיאום טלפוני מראש עם מחלקת השירות של פג-חום.
2.4
באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה בישראל או באמצעות חשבון Paypal אישי. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך. הצעתך לרכישה לא תיחשב כמתקבלת על ידי פג-חום בטרם התקבל אישור חברת כרטיסי האשראי או אישור פג-חום, לפי העניין, ופג-חום תהיה רשאית לדחות את הצעתך בכל עת כל עוד לא התקבל אישור זה. רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, כמו גם אישור עקרוני כי המוצר במלאי או ניתן להזמנה (אף שהאישור עדיין כפוף להיות המוצר במלאי של היצרן, כאמור בסעיף 2.2 לתקנון זה), תועבר הצעתך לביצוע ופג-חום תיחשב כמקבלת את הצעתך.
2.5
לעתים בעיות טכניות עלולות לגרום לכך שלא נקלטו כל הפרטים אשר מסרת בעת ביצוע ההצעה או שבאתר מופיעים פרטים לא נכונים. אם תקבל הודעת שגיאה, אנו ממליצים על פנייה טלפונית למחלקת השירות של פג-חום. יודגש, כי לעתים אין המערכת מאתרת את התקלה אלא לאחר שהתקבל אישור חברת האשראי והצעתך הועברה לביצוע. במקרה כזה, אם התקלה היא שיבוש או טעות מהותית בתיאור המוצר, מחירו או בכל פרט מהותי אחר, יהיו רשאים שני הצדדים לבטל את העסקה ללא אחריות למי מהצדדים ואתה לא תחויב בגינה.
2.6
אנא הקפד למלא פרטי משלוח מלאים ונכונים בעת ביצוע ההזמנה. עלויות משלוח אשר יחזור עקב אי דיוק בפרטים יחויבו מאמצעי התשלום אשר מסרת בעת מסירת הצעתך.
2.7
יודגש כי הנך מחויב למלא את פרטיך באופן מלא ומדויק. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או כל דין.
3.
הצהרות והתחייבויות הלקוח
באישורך תקנון זה הנך מצהיר כלפי פג-חום כי:
3.1
ההצהרות שהצהרת והמידע שמסרת ותימסור לפג-חום לצורך קבלת שירותים ממנה הם שלמים ומדויקים.
3.2
הנך בן שמונה עשרה שנים לפחות.
3.3
לגבי תאגיד, התאגיד נתאגד כדין, עומד בכל דרישות חוקיות המוטלות עליו ולא נדרש כל אישור פנים תאגידי או אחר לשם החתימה על תנאי שירות אלה וביצוע התחייבויותיו על פיהם.
3.4
יש לך הכוח והסמכות להתחייב ולבצע את המחויבויות שבתקנון זה ובהצעה שתגיש, בשמך או בשם צד שלישי (למשל, אך לא רק, תאגיד), ואינך מחויב כלפי כל גורם אחר באופן העשוי לסתור תנאי שירות אלה.
4.
סודיות ופרטיות
4.1
הפרטים האישיים הנמסרים על ידך לפג-חום יועברו לצדדים שלישיים רק במקרה שפג-חום תידרש לכך ועל פי שיקול דעתה, למילוי חובותיה על פי דין ובפרט לצורך אספקת השירותים, שיפור ושדרוג השירותים, מחקר, פרסום, לחברות שליחויות וכיוצ"ב. פג-חום תהא רשאית להשתמש בפרטים לצורך ניתוח מידע סטטיסטי במטרה לשפר את פעילות האתר והשירותים המוצעים בו.
4.2
הנך מאשר לפג-חום לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים של פג-חום או כל גוף אחר, הנעשה באמצעות פג-חום. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, תוכל לבקש להיות מוסר מרשימת התפוצה של פג-חום בכל עת.
4.3
באישור תקנון זה הנך מוותר בזאת על כל טענה, דרישה או תביעה נגד פג-חום, בעלי מניותיה או עובדיה וכל אדם אחר מטעמה בגין חדירה לאתר מצד גורמים עוינים.
4.4
הנך מאשר בזאת לפג-חום להשתמש בקבצי עוגיות ("cookies") לשם הפעלת האתר. השימוש בעוגיות, אף שמצריך שמירת קבצים קטנים על מחשבך, מאפשר לאתר לספק שירות מהיר ויעיל יותר ויחסוך ממך הצורך להזין את פרטים בכל פעם שתשתמש באתר.
5.
אספקת המוצרים
5.1
אספקת המוצרים אשר הצעת לרכוש תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
5.2
חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ערבי חגים ומועדים. מובהר בזאת כי פג-חום עושה את כל המאמצים להקדים אספקת מוצרים, אולם לעתים עלול להיגרם עיכוב באספקה כתוצאה מגורמים שאינם תלויים בפג-חום (כשביתות או השבתות, תקלות במערכות מחשוב או תקשורת, פעולות איבה /או כוח עליון, אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או בקיום מועדי האספקה ועוד) ובמקרה כזה לא תישא פג-חום בכל אחריות לאיחור או עיכוב בזמני האספקה. עוד, אם תיווכח פג-חום כי לא תוכל בשל גורמים מסוג זה לבצע העסקה, תהיה רשאית לבטלה.
5.3
בעת ביצוע ההצעה, תוכל לבחור באפשרות של אספקת המוצר באמצעות שליחים או בדרך של איסוף עצמי. במקרה שתבחר בשליחות, עלות השליחות תחול עליך. במקרה שתבחר באפשרות לאיסוף עצמי, לא תחויב בדמי משלוח. תשומת לבך כי לאחר הגשת ההצעה לא תוכל לשנות את בחירתך. אם בחרת לאסוף את המוצר מבית העסק של פג-חום, תקבל הודעה לגבי הכתובת ממנה יש לאסוף את הסחורה.
6.
ביטול רכישה והחזרת מוצרים
6.1
הינך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת באמצעות האתר בתוך 14 ימים מיום קבלתם, באריזתם המקורית, ללא פגם או בלאי בהם ובאם לא נעשה בהם כל שימוש לרבות חיבור לחשמל או לגז. כדי להחזיר את המוצרים עליך ליצור קשר טלפוני עם מחלקת השירות של פג-חום ובתאום איתם להחזיר את המוצר לבית העסק של פג-

no-lazy